آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرایشگاه آرامیس مد

آموزش آرایشگری

آرامیس مد مرکز تخصصی کاشت ناخن – آموزش مرحله به مرحله کاشت ناخن ژله ای به صورت تصویری


بهترین مرکز کاشت ناخن سعادت آباد

آرامیس مد مرکز تخصصی کاشت ناخن – آموزش مرحله به مرحله کاشت ناخن ژله ای به صورت تصویری

کاشت ناخن . استفاده ار ناخن ژله ای به ناخن های شما قدرت آکریلیکی و ظاهر طبیعی می دهد. زمان استفاده از این نوع دیگر به بخار قوی که هنگام استفاده از آکریلیک ها بکار گرفته شده بود احتیاجی نیست. ما در این مقاله آموزش مرحله به مرحله کاشت ناخن ژله ای به صورت تصویری را برای شما داریم. پس گام به گام با آرامیس مد مرکز تخصصی کاشت ناخن غرب تهران مجرب ترین آرایشگاه شهرک غرب و سعادت آباد همراه شوید.                  

    

چگونه کاشت ناخن ژله ای را انجام دهیم؟

کاشت ناخن ژله ای تحت نورUV سخت می شوند. برای سخت تر شدن، هر لایه دو تا سه دقیقه زیر نور قرار می گیرند. و این عمل یک پیوند شیمیایی بین ناخن و ژله ایجاد می کند.

این کار سه روش دارد:

  • آماده سازی ناخن
  • استفاده از رنگ
  • از بین بردن ناخن ژله ای

بخش اول: آماده سازی ناخن

نمایشگر ویدیو
00:00
00:00
00:05

۱- مرتب سازی، شکل دادن و براق کردن ناخن ها:

برای کاشت ناخن ژله ای در خانه، ابتدا با ناخن خالی شروع کنید. یک زمان مناسب برای مرتب سازی، شکل دادن و براق کردن آنها قرار بدهید. قبل از آنکه برش بدهید تصمیم می خواهید چه شکلی داشته باشند. بعد از برش شکل اولیه تیزی سر آنها را مرتب کنید. و در نهایت شکل دهی با گرد کردن سطح آن به پایان برسانید.

  • شما می توانید آنها را گرد، مربع، نوک دار، بادامی و یا بیضی شکل کنید.
  • در روش کاشت ناخن ژله ای به دلیل قرار گرفتن ژله روی خود ناخن طبیعی باید ابتدا آنها را شکل بدهید بعد ژله را استفاده کنید، البته در نوع آکریلیکی قبل و بعد می توانید این کار را انجام دهید.
نمایشگر ویدیو
00:00
00:00
00:10

۲- یک پوشش صاف و چسبنده برای کاشت ناخن ژله ای به کار ببرید:

بعد از نهایی کردن شکل از یک پوشش صاف و چسبنده استفاده کنید به طوری که در برابر پوست انگشت صاف شود. و سپس پوست های شل و مرده را برش دهید.

  • این کار باید بدون صدمه زدن و فقط برای برش قسمت های شل و مرده به کار برده می شود. تا زمانی که احساس راحتی می کنید ادامه دهید و اگر زمان کار دچار برش و خونریزی شدید سریع آن را متوقف کنید.
  • به کمک یک پنبه آغشته به استون، ایزوپروپیل الکل مواد باقی مانده را پاک کنید. سپس دست خود را زیر آب سرد شست و شو دهید و آنها را خشک کنید.
نمایشگر ویدیو
00:00
00:00
00:08

۳- استفاده از لایه پایه:

برای کاشت ناخن ژله ای از یک لایه کاملا نازک براق کننده ناخن برای پوشش اولیه یا همان پایه استفاده کنید. در این کار بسیار دقت کنید به این دلیل که شما نمی خواهید ژل موجود بر روی انگشتان خود را بردارید. زمان آماده شدن با نور UV تقریبا ۴۵ ثانیه است.

بخش دوم: استفاده از رنگ

نمایشگر ویدیو
00:00
00:00
00:08

۱-استفاده از لایه نازک:

بعد از آماده شدن لایه اولیه از یک ژل رنگی...............

برای مشاهده ادامه آموزش کاشت ناخن ژله ای اینجا کلیک کنید.




مرجع:

http://aramismode.com/کاشت-ناخن/


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.